شناسهٔ خبر: 30461 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

سامانه ۱۴۱ در همدان شبانه‌روزی پاسخگوی مردم خواهد بود

سامانه 141 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از پاسخگویی شبانه‌روزی سامانه ۱۴۱ به هم‌وطنان در راستای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: سامانه ۱۴۱ با هدف اطلاع‌رسانی درباره وضعیت راه‌های کشور محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی و شرایط جوی جاده‌ها با فعالیت کارشناسان حرفه‌ای راه‌اندازی شده است.

وی افزود: هم‌وطنان می‌توانند از راه‌های ارتباطی دیگری مثل تماس با ۱۴۱، سایت ۱۴۱ (www.۱۴۱.ir)  و با دریافت نرم‌افزار تلفن همراه ۱۴۱ اطلاعات کاملی از شرایط راه‌های محورهای اصلی و فرعی استان را از دوربین‌های نظارت تصویری گشت‌های راهداری، امداد خودرویی، انسدادهای جاده‌ای و... را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان در تمامی فصول به طور روزانه از طریق رسانه‌ها به ویژه رادیو آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی را به مردم اطلاع می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: رانندگان و تمام کاربران جاده‌ای قبل از آغاز هر سفری بهتر است از شرایط ترافیکی و جوی سفر با توجه به اقلیم خاص و غیره قابل پیش‌بینی اطلاع حاصل کنند و در صورت نیاز با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها موارد لازم را مطلع شوند.

رودباری گفت: مرکز بیسیم و سامانه ۱۴۱ از ساختمان معاونت راهداری به ساختمان مرکز مدیریت راه‌های استان واقع در خیابان شکریه با کمترین زمان قطعی (۱ ساعت) انتقال یافت و کلیهٔ سامانه‌های هوشمند حمل و نقل مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت برخط فعال می‌باشند.

گفتنی است: علاوه بر سامانه ۱۴۱ تلفن ثابت ۰۸۱۳۸۳۷۷۰۶۱ فعال و جهت پاسخگویی به عموم مردم تخصیص یافته است.

نظر شما